خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/05 - 14:07
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اقتصادی
مختار:

دوران طلایی صادرات فرآورده‌های نفتی در دوره مدیریت جوانان در پالایش و پخش رقم خورد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به انتصاب صادق عظیمی‌فر به‌عنوان نخبه دانشگاه شریف در مسند مدیرعاملی شرکت ملی پالایش و پخش و فرآورده‌‎های نفتی، گفت: دوران طلایی صادرات فرآورده‌های نفتی در دوره مدیریت جوانان در پالایش و پخش رقم خورد.

جلیل مختار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت به انتصابات وزیر جدید نفت در مسند معاونت‌های وزارتخانه نفت اشاره کرد و گفت: به‌یقین استفاده از جوانان نخبه و خلاق همچون دکتر محمد صادق عظیمی‌فر به‌عنوان نخبه دانشگاه تهران در مسند مدیرعاملی شرکت ملی پالایش و پخش و فرآورده‌های نفتی دولت جدید می‌تواند به خلق مسیرهای نو برای عبور از مشکلات انباشته شده کمک شایانی کند. 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تجربه ثابت کرده است استفاده از توانایی متخصصان نخبه و جوان می‌تواند به موفقیت‌های بسیاری همچون بهره‌برداری پالایشگاه ستاره خلیج فارس و دو برابر کردن تولید بنزین دست یافت چراکه دوران طلایی صادرات فرآورده‌های نفتی و بنزین در دوره مدیریت جوانان در پالایش و پخش رقم خورد.

وی تاکید کرد: با توجه به سوابق درخشان آقای عظیمی‌فر، یقین دارم وی می‌تواند بر مسائل و مشکلاتی که بر صنعت پالایش و پخش کشور حادث بوده و ایران را به واردکننده بنزین تبدیل کرده- فائق آییم.

پایان پیام   ­­

  • کد خبر : 382805
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

آخرین اخبار